Nieuws

14 juni

Philips zet rappers in voor nieuwe campagne

Philips goes hip hop! De elektronicaproducent slaat de handen ineen met vijf Nederlandse artiesten: Lange Frans, Keizer, Rotjoch, Lil Kleine en Jayh Jawson. De mannen lieten zich gisteren op de foto zetten voor een nieuwe campagne, die volgende maand via de social media wordt gelanceerd. Bruno mocht een exclusief kijkje achter de schermen komen nemen.
Philips heeft vele producten in hun assortiment, koptelefoons is daar één van. Om deze meer onder de aandacht te brengen bij de ‘urban youth’, de muziekliefhebbers, klopten ze aan bij rapper Lange Frans en diens vrouw Danielle. Zij brachten een groepje collega’s uit de Nederlandse hip hop scene samen en doken de fotostudio in.

Danielle, die met haar bedrijf Be Fabulous, No Nonsense de complete organisatie voor haar rekening nam, is trots op het project. “Ik heb met BFNN vanaf 2009 alleen intern gewerkt voor projecten van Frans. Dit is mijn eerste officiële opdracht die niet alleen met Frans te maken heeft”, vertelt ze aan Bruno.nl.

Voor de shoot bracht ze een team van mensen samen, waaronder The Frontrow (Giovanni Laisina & Mitchell Gray), die de styling van de artiesten hebben gedaan. Vanaf volgende maand zal er op de social media-pagina’s van alle heren een mooie stylisch foto te zien zijn met een Philips koptelefoon. Hiermee laten Frans, Keizer, Rotjoch, Lil Kleine en Jayh Jawson zien dat zij achter het product staan en proberen ze hun fans bewust maken van verantwoord en optimaal muziekgenot.

Natuurlijk hebben wij alvast een sneak peek voor je!!

< Terug